maandag 6 juli 2009

1 jaar!!

Heee iedereen!!!
Vandaag hebben Julian en ik gevierd dat we al 1 jaar bij elkaar zijn! Dit hebben we op een hele leuke bijzondere manier gedaan; we zijn gezegend door een olifant!!!
Het hindoeisme kent een God voor het geluk, Ganesha. Dit is een heel mooi versierde olifant. Vandaag zijn we naar een tempel geweest waar een 'live' Ganesha was!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Als je deze olifant een muntje gaf, pakte hij die met zijn slurf en legde daarna zijn slurf op je hoofd. Dan ben je gezegend!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


We zijn eerst allebei alleen geweest (hier hebben we een filmpje van maar die is voor nu even te groot om hier op te zetten). Daarna gingen we een keer samen, zodat we allebei samen gezegend werden door de olifant! Nu moet dit volgende jaar wel goed komen ;)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Zien wij er niet gezegend uit?!

Hierna gingen we naar de Eagle Temple, bovenop een heel grote heuvel. Hier istie dan:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Hiervoor moest je heeeeeeeeel veel trappen op:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Maar kreeg je een PRACHTIG uitzicht:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Na al deze cultuur de afgelopen dagen, was het vandaag tijd voor... een heerlijke, relaxte, zonnige STRANDDAG! De zon scheen, het strand was mooi en rustig, wat willen we nog meer!!!
De volgende foto's zijn met onze videocamera gemaakt... dus de kleuren zijn wat aangepast. In het echt was de lucht nog veeeeel mooier blauw hehehe ;)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


En ja, ook hier... koeien!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


O o o! Superversgeperste ananassap!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



We zijn dus vandaag niet alleen gezegend door een olifant, maar ook lekker gebruind en gevoedt met de nodige vitamientjes en in de Bengaalse Golf geweest. (ja omdat we spontaan gingen vliegen zitten we dus aan een andere zee, waren we even vergeten, maar hij was wel mooi!!) Fijn dat, na 30 graden in Nederland wat wij hadden begrepen, wij ook eens de zon meemaken :)
Liefs van ons!!!

6 opmerkingen:

  1. Al die verhalen! Wat leuk zeg! Die foto's maken het verhaaltje ook echt helemaal af. Zo te zien vermaken jullie je daar goed.
    En als het aan die olifant zou liggen, dan zouden jullie nog lang en gelukkig samen zijn!
    Ik hoop dat ik in mijn vakantie ook nog even stiekem achter de PC kan sneaken om jullie verhaaltjes te cheacken...
    Heel veel plezier nog!
    xxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey lieve Kelly en Julian!

    Ik ben jullie verhalen vanaf het begin aan het volgen en ik had nu eventjes een paar dagen niet gekeken, wat een verhalen zeg! Echt geweldig! En ook hele mooie foto's. Ik krijg ook al helemaal zin in mijn eigen reis :P Maar eerst nog even centjes verdienen. Nog heel veel plezier, maar dat zal wel lukken door al die zegeningen!!
    Liefs en een dikke tut

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee Kell en Jule,

    gefeliciteerd!!

    Wat een coole verhalen en veel mooie fotos!

    ik blijf jullie volgen!

    gr

    Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  4. yo!
    klinkt goed al die verhalen,
    hebben jullie ook goeie ontbijten met banana pancake, butterjamtoast lassi en milk tea?
    hmm, volgend jaar moest ik ook maar weer eens die kant op gaan...

    oja, bruno belde nog, of ik tegen jou kon zeggen dat je toch niet over bent!
    haha. ik zou mezelf niet zijn als ik het niet zei toch...
    have fun!
    aart

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai lieve schatten, hé hé eindelijk werkt het allemaal zoals het moet. Wij hebben onze verhalen er ook eindelijk op: www.yvettewillemthailand.blogspot.com
    Dan kunnen jullie ook bij ons kijken.

    Wat een heerlijk verhalen, wat super dat jullie gezegend zijn door een olifant, dat gaat helemaal goed komen met jullie twee! Gelukkig, want wij willen Julian niet meer kwijt hahaha...

    Ik geniet me suf als ik de verhalen van jullie lees en papa ook. Wat heerlijk ondernemend en wat doen jullie veel!!! Geweldig, jullie zijn helemaal India Kenners als jullie terug komen.

    Als ik het zo lees lijkt het toch veel op Thailand qua sfeer. Heerlijk landen die aziatische landen! Het doet ons ook denken aan Nepal, allemaal zulke lieve mensen. In Thailand is het merendeel Boedhist en bij jullie voornamelijk Hindoeist als ik het goed heb?

    Hoe dan ook, we blijven elkaar volgen...geniet vooral en besef af en toe hardop dat je in India zit...dat hebben wij soms ook nog even nodig om te realiseren!!

    Heel veel liefs en we houden van jullie
    xxxx Yvette en Willem

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefeliciteerd met jullie 1 jarig jubileeum
    heel mooie foto's leuk om te zien
    de zegeningen zijn altijd goed ook al hebben jullie dat niet geheel nodig jullie zijn al gezegend met je familie
    knuffels rudi elloise

    BeantwoordenVerwijderen