Hee allemaal!!!
Daar zitten we dan in Mumbai!! We typen dit om 5 over 10 (Indiase tijd) vanuit een heel klein "internetcafe" (een hok met een paar computers naast elkaar maar dat heeft ook wel wat). Mumbai is 1 grote, grote chaos, deelnemen aan het verkeer of de straat oversteken staat gelijk aan een kamikaze actie. Maar het is hier wel fantastisch! Net heerlijk uitgebreid "echt Indiaas" uit eten geweest voor omgerekend maar liefst 7 euro. Super!! Morgen gaan we alle hotspots langs, nu gaat het internetcafe alweer sluiten dus moeten we afronden... binnekort meer!
Liefs ons
donderdag 25 juni 2009
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

Hee Kell en Jule!
BeantwoordenVerwijderenhoe ging je her jule(A):P????? haha
er is nog niet zoveel te typen maar ik houd de blog in de gaten!
dagedaaag!
Nou, wees voorzichtig dan, kamikazekids! Dikke kuuus
BeantwoordenVerwijderenHaa Kel & Juul!
BeantwoordenVerwijderenLeuk om te horen allemaal!
Gooien jullie er, bij de volgende update, ook ff wat foto's op!:D
Have fun en goed uitkijken met oversteken hè!
Liefs