Hee iedereen!!
Hier is onze spiksplinternieuwe blog, speciaal voor onze rondreis door India. Woensdag 24 juni vertrekken we, vanuit Brussel naar Londen en door naar Mumbai!
We gaan deze blog zo vaak mogelijk bijhouden, voorzien van verhalen en foto's! :) nu eerst weer verder inpakken..
Kelly en Julian!
maandag 22 juni 2009
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

Hoi lieve Kelly en Julian,
BeantwoordenVerwijderenIk wens jullie een mega-tijd in India!!
Geniet van het inpakken, de reis, het land en elkaar!!
Alle liefs en ik blijf jullie volgen!
Karen
Jut en Jule!
BeantwoordenVerwijderenVeel plezier in het mooie india! Wat een ervaring zeg! =]
Heel heel heel veel liefs