maandag 22 juni 2009

Inpakpauze

Hee iedereen!!
Hier is onze spiksplinternieuwe blog, speciaal voor onze rondreis door India. Woensdag 24 juni vertrekken we, vanuit Brussel naar Londen en door naar Mumbai!
We gaan deze blog zo vaak mogelijk bijhouden, voorzien van verhalen en foto's! :) nu eerst weer verder inpakken..

Kelly en Julian!

2 opmerkingen:

  1. Hoi lieve Kelly en Julian,
    Ik wens jullie een mega-tijd in India!!
    Geniet van het inpakken, de reis, het land en elkaar!!
    Alle liefs en ik blijf jullie volgen!
    Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jut en Jule!
    Veel plezier in het mooie india! Wat een ervaring zeg! =]
    Heel heel heel veel liefs

    BeantwoordenVerwijderen